| 
 Szakmai-  módszertani tanácskozás a MOB támogatásával(Bonyhád  2009. október 9-10-11)
 PROGRAM Október 9.  (péntek)
 12:00-16:00                Megérkezés, elhelyezkedés16:00-16:30                Üdvözlés, megnyitó  (Ónodi Sz., Istvánfi  Cs.)
 16:30-17:00                Klebelsberg és az iskolai  testnevelés  (Istvánfi Csaba)
 17:00-18:00                Iskolai  testnevelés a közoktatásban
 Vita,  hozzászólások   (Ónodi Sz., Varga  A.)
 18:00-19:00                Vacsora
 19:00-22:00                Tagszervezetek  tájékoztatói, szakmai véleménycsere, baráti beszélgetés
 (Tagszervezeti  elnökök)
 
   Október 10. (szombat) 8:00-9:00                     Reggeli9:00-9:30                     Erkölcsi  nevelés és hitoktatás az iskolában (Kréling Dániel evangélikus esperes)
 9:30-10:00                  Nemzeti  Fittnes Program előkészítése (Prohászka  Zsolt)
 10:00-12:00                Tagszervezetek  tájékoztatói (Tagszervezeti elnökök)
 12:00-13:00                Ebéd
 13:00-14:00                Utazás  Paksra autóbusszal
 14:00-17:00                Látogatás  a Paksi Atomerőműbe
 Környezetvédelmi  tájékoztatás (Ónodi  Szabolcs)
 17:00-18:00                         Utazás  Szekszárdra autóbusszal
 18:00-21:30                         Pincelátogatás,  vacsora Szekszárdon (Ónodi  Szabolcs)
 21:30-22:00                         Utazás  „haza” Bonyhádra autóbusszal
   Október 11. (vasárnap) 8:00-9:00                     Reggeli9:00-10:00                  A  diáksport aktuális helyzete (Szlatényi György, Varga András)
 10:00-11:30                Hozzászólások.  A tanácskozás értékelése. Javaslatok az egyesület működéséhez.
 (Tagszervezeti elnökök)
 11:30-12:00                Összefoglalás,  ajánlások. (Istvánfi  Csaba)
 12:00-13:00                Ebéd
 13:00                            Elutazás
 
            
              | 
                  
                    | 2009.10.9-11., Bonyhádi   Szakmai-Módszertani Tanácskozás, MTTOE |  
                    |   |  |   |   |  |  
                    |   |   |   |   |  |  
                    |   |   |   |   |  |  
                    |   |   |   |   |  |  
                    |  |  |   |   |  |  |    |